12 Aralık 2014 Cuma

Ankara Ostim de araç kiralama


           Türkiye’nin en büyük, dünyanın ise sayılı küçük ve orta ölçekli sanayi üretim alanlarından biri olan Ostim de araç kiralamak bizimle çok kolay. Şirket merkezimizden büronuza ve işyerinize araçlarınızı ücretsiz teslim ediyoruz.(en az 3 günlük kiralamada) . Lüks,orta sınıf ve minibüslerimiz hizmetinizde. Ostim de araç kiralamanın konforunu ve kalitesini bizimle sağlayabilirsiniz.
        Araçlarımız full kaskolu olup servis bakım garantisi altındadır.

       Ostim de aylık araç kiralayabilirsiniz.

www.balgatotokiralama.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Balgat Oto Kiralama'nın yeni web sitesi hizmetinizde..

                                                              https://balgatotokiralama.com.tr/ Balgat oto kiralamanın yeni web sitesi hizme...